E-handels Website Design 6 almindelige fejl

Small business Ecommerce er yderst konkurrencedygtige felt og små virksomheder har brug at udvikle en professionel E-handel hjemmeside i orden o gevinst konkurrencemæssig fordel frem for andre.

1. dårlig eller forældet design

Mange E-handel hjemmesider for små virksomheder afspejler en dårlig forældede hjemmeside design. Det er vigtigt for din hjemmeside skal afspejle en moderne rent snit udseende. Hvis din E-handels website design er ikke professionel og hjemmesiden ser ud som om det var designet i halvfemserne er det vigtigt at overveje at re-designe din e-handel hjemmeside. En professionel design til din E-handel website er afgørende og hjemmeside design opgave er bedst at overlade det til eksperterne.

2. ikke har detaljerede oplysninger om produkter

Mange E-handel hjemmesider laver en fælles fejl ikke forelægge detaljerede oplysninger om deres produktsortiment. Et fælles problem med e-handels-websteder, især smÃ¥ virksomheder < en="" target="_blank" href=" e-handel websteder, er manglen p㥠detaljerede oplysninger om produkter, der sã¦lges p㥠hjemmesiden. selv hvis en ecommerce website har en stor produktlisten er det vigtigt dog at have en uafhã¦ngig produkt detaljesiden for hver vare. undg㥠kun ã©n linje beskrivelser for dine produkter. oplysninger om produkter kan nemt findes p㥠producentens hjemmeside og i de fleste tilfã¦lde er de glade for dig at bruge det p㥠din hjemmeside. 3. m㥠ikke skjule kontaktoplysninger. en anden almindelig fejl med mange e-handels-websteder er manglen synlighed af virksomhedens kontakt detaljer i.e. telefonnummer og adresse p㥠hjemmeside. kunder ser ofte denne oplysninger som det hjã¦lper med at opbygge tillid, vel vidende, at nogen vil vã¦re der til at besvare spã¸rgsmã¥l bã¸r opst㥠et problem med kã¸b eller produktet. det er et ofte en god ide at medtage telefon og adresse p㥠alle sider enten ion sidehovedet eller sidefoden. et lettilgã¦ngeligt e-mail forespã¸rgselsformular eller en anmodning om tilbagekald formularer p㥠hjemmesiden ogs㥠hjã¦lp opbygge kundernes tillid. 4. fordele ved at kã¸be fra virksomheden ikke tydeligt til kunden. en anden fã¦lles fejl virksomheder gã¸r ikke at formidle klart via hjemmesiden fordele eller fordele for at kã¸be danne dem. kunder forskning normalt konkurrenter inden der trã¦ffes en beslutning. 5. ikke har et igangvã¦rende search engine optimering strategi. mange e-handels-virksomheder begã¥r fejlen at tro, at hvis deres hjemmeside er der det vil automatisk tiltrã¦kke nye kunder. uanset hvor professionelt designet din hjemmeside er eller hvis du hjemmeside er blevet oprettet med sã¸gemaskineoptimering i sind; vises p㥠den fã¸rste side af google er ikke noget, der vil vã¦re opnã¥et p㥠egen hã¥nd. tusindvis af virksomheder konkurrerer om fã¸rste side ranking for et bestemt sã¸geord dog kun 10 kan vises o den fã¸rste side. modtage mã¥lrettet trafik til dit website og generere stigende leads og salg du skal have en igangvã¦rende search engine strategi og kommissionen en vedvarende sã¸gen optimering kampagne. selvom det ikke er noget, der vil blive opnã¥et natten, opvejer fordelene omkostningerne. besã¸g < en target = " _blank"="" href="for hele artiklen og flere artikler om webdesign, e-handel og sã¸gemaskine optimering. en=" "="" target="_blank" href=" E-handel websteder, er manglen pÃ¥ detaljerede oplysninger om produkter, der sælges pÃ¥ hjemmesiden. Selv hvis en Ecommerce website har en stor produktlisten er det vigtigt dog at have en uafhængig produkt detaljesiden for hver vare. UndgÃ¥ kun én linje beskrivelser for dine produkter. Oplysninger om produkter kan nemt findes pÃ¥ producentens hjemmeside og i de fleste tilfælde er de glade for dig at bruge det pÃ¥ din hjemmeside. 3. mÃ¥ ikke skjule kontaktoplysninger. En anden almindelig fejl med mange e-handels-websteder er manglen synlighed af virksomhedens kontakt detaljer i.e. telefonnummer og adresse pÃ¥ hjemmeside. Kunder ser ofte denne oplysninger som det hjælper med at opbygge tillid, vel vidende, at nogen vil være der til at besvare spørgsmÃ¥l bør opstÃ¥ et problem med køb eller produktet. Det er et ofte en god ide at medtage telefon og adresse pÃ¥ alle sider enten ion sidehovedet eller sidefoden. Et lettilgængeligt e-mail forespørgselsformular eller en anmodning om tilbagekald formularer pÃ¥ hjemmesiden ogsÃ¥ hjælp opbygge kundernes tillid. 4. fordele ved at købe fra virksomheden ikke tydeligt til kunden. En anden fælles fejl virksomheder gør ikke at formidle klart via hjemmesiden fordele eller fordele for at købe danne dem. Kunder forskning normalt konkurrenter inden der træffes en beslutning. 5. ikke har et igangværende search engine optimering strategi. Mange e-handels-virksomheder begÃ¥r fejlen at tro, at hvis deres hjemmeside er der det vil automatisk tiltrække nye kunder. Uanset hvor professionelt designet din hjemmeside er eller hvis du hjemmeside er blevet oprettet med søgemaskineoptimering i sind; vises pÃ¥ den første side af Google er ikke noget, der vil være opnÃ¥et pÃ¥ egen hÃ¥nd. Tusindvis af virksomheder konkurrerer om første side ranking for et bestemt søgeord dog kun 10 kan vises o den første side. Modtage mÃ¥lrettet trafik til dit website og generere stigende leads og salg du skal have en igangværende search engine strategi og Kommissionen en vedvarende søgen optimering kampagne. Selvom det ikke er noget, der vil blive opnÃ¥et natten, opvejer fordelene omkostningerne. Besøg < en target = " _blank"="" href="">

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.